Statistik

2010-12-07 // 14:28:34 // © Linda Åberg
Det är så himla roligt när jag får se att min besökarantal ökar litegrann, och att det gjorde det igår är givetvis att jag vann tävlingen hos Josefin och hon länkade mig därifrån :) Hoppas att några av er som kom in av den anledningen, fortsätter att läsa, trots att jag inte uppdaterar så ofta :)

Idag har jag varit hos läkaren, och sen tog jag en spontantur till en frisör, och de hade tid för mig direkt, så nu är jag nyklippt också. Hon fick ta en rejäl bit eftersom att jag ville bli av med det håret som gör att jag får en dread i nacken varje dag. Så nog rök några centimeter :)

Har tyvärr ingen rolig bild att bjuda på idag, men det kommer så småningom ska ni se!

Hoppas att ni har en fin dag!


josefin

Hej gumman! Jag skickade brevet med din present i så hoppas jag att det kommer fram. Du kan väl hojta till (kanske blogga om det) när det kommer fram så jag vet =) <3 KRAM!

2010-12-07 / 14:53:42 / http://sameoldstories.blogg.se/


Rebecca Jöre

Skönt att klippa håret ibland :D

Men jag har nog lite av frisörskräck skulle jag tro.. Hahah :)

2010-12-07 / 19:42:31 / http://rebexs.blogg.se/



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0