Höstlov precis nu!

2010-11-01 // 11:15:40 // © Linda Åberg
Åh men det är ju lite fantastiskt det här med lov va! Nästan så att man känner sig lite bortskämd. Har inte gjort speciellt mycket idag, vaknade halv nio för att ringa till nån kille som ska komma hit och fuktmäta..han hade inget svar på när han ska komma, så det gäller att hålla sig hemma så länge som möjligt idag.
Dock ska jag fara iväg med tåget ikväll, till min älskade och saknade familj i Nyköping. Jag har inte träffat dom tre månader nu, det är lång tid. Så nu ska jag dit och stanna ett tag, helst hade jag velat stanna resten av året, men tyvärr är det ju så att det är på den här sidan av Sverige som min skola ligger. Men aja, jag kommer ju hem till jul sen :) Inte så lång tid kvar..

Jag har haft en fin helg. Jobbat både lördag och söndag, och i lördags efter jobbet så träffade jag hjärtat och hans kompis nere på stan, och vi gick tillsammans ner till kanaltorget för att se någon slags snowboardtävling, och lyssna på Looptroop Rockers. Kvällen blev gjord när jag hittade den nya Marabouchokladen, "Vintervit".
Igår när jag jobbade så bowlade vi, och sen tog vi spårvagnen in till Nordstan för att kolla i lite affärer. Såklart hittade jag något att köpa..det är alltid så - hur kommer det sig? Köpte två t-shirts och en hoodie, urgoa :)

Hur har eran helg varit? Och vad gör ni idag?


matilda

- Ja, höstlov är awesome! Haha, men nej vad segt. Aja, du får sova länge någon annan dag! Ha en fin dag. Kram :)

2010-11-01 / 13:48:22 / http://matildakristinaa.blogg.se/


Fröken M

haha... livat är det ändå, rinnande näsa och risig kista verkar knappast stoppa vår lille vilding ;)men idag blir det trots det en lugn hemma dag ! Kram

2010-11-01 / 14:56:12 / http://frokenmela.se


Cissi

Nu är vinnaren av dagens blogg tävlingen utsedd, in och kika om det blev du! :)

2010-11-01 / 17:09:07 / http://cviklund.blogg.se/


josefin

sv:jo.. jag har så jäkla ont, vill bara skrika och gråta och typ dö :(

2010-11-01 / 21:23:09 / http://sameoldstories.blogg.se/



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0