Jag borde få pris

2010-11-15 // 15:04:13 // © Linda Åberg
Skulle nog vilja säga att den här stackars bloggen har blivit bortprioriterad den senaste tiden. Jag har haft så himla mycket annat att göra, så idag är första dagen på en vecka som jag använder min dator. Annars använder jag bara min iPhone för att kolla det viktigaste. Men nu tänkte jag att jag skulle bjuda på ett litet inlägg, bra start på veckan va? :)
Har idag varit på Dövföreningen här i Göteborg, där de har café på måndagar. Var där med halva min klass, eller en del av halva klassen. Vi satt där några timmar, drack kaffe och tecknade en hel del. Det är intressant att träffa äldre döva eftersom att de har ett helt annat teckenspråk. Det är lite krångligt, men man lär sig mer allt eftersom.
Är nu hemma några timmar innan jag ska iväg och dansa. Eftersom att jag nästan rev mitt hår förra lektionen då det var så svårt, så hoppas jag hänga med lite mer idag.

Kommer snart ett inlägg med lite bilder på ett av världens mysigaste ställen.



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0