Stendörren

2010-11-07 // 09:24:00 // © Linda Åberg
Häromdagen var jag ute i naturen med min fina familj. Vi tog bilen och körde till ett naturreservat som ligger lite utanför Nyköping. Det här har ju min syster nämnt då hon gästbloggade åt mig i fredags, men jag tänkte ändå att jag skulle bjuda på lite bilder :) Vi hade det supermysigt, solen sken, och vi satte oss på en berghäll och åt äggmackor och drack varm choklad. Då är livet som bäst :) Naturreservatet heter "Stendörren" och det finaste är öarna som är sammanlänkade med bland annat hängbroar. Jag är ju en sucker för hav, så det passar mig perfekt att vara där ute och bara andas havsluft!


Dagens Vadå?

vilka snygga bilder ni har tagit

faster Lena

Vilka fina bilder....

2010-11-07 / 18:25:25

Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0