1/10

2010-10-01 // 10:14:08 // © Linda Åberg
Så var vi inne i oktober då. Det är lite läskigt att tiden går så fort, och vad man hinner med och inte hinner med. Herregud, jag blir så road när jag tänker tillbaka några år i tiden då man hade storslagna planer för sitt liv. Jag hade ju då bestämt att när jag var 25 så skulle jag ha ett fast jobb och fått mitt första barn. Det har inte riktigt blivit så, nog för att jag fortfarande bara är 25, men jag hinner nog inte riktigt med de där sakerna ändå :) Men det är intressant hur man ser på sin framtid och sätter upp mål, som egentligen är väldigt svåra att nå. Jag menar, fast jobb och barn är ju inget man kan bestämma att man bara ska ha. Jag tycker det är intressant :)
Har ni haft några såna mål?

Annars är jag sjuk idag..så typiskt! Har ont i halsen och lite feber, men ska ändå ta mig iväg till dövföreningen där vi ska lyssna på en föreläsningom Deafhood. Men sen blir det hem till soffan och kurering!

Hoppas att ni har en bra dag fina!


andré

du ser sjukt fräsig ut, jaså inga barn ännu ?

inte för mig heller, är dock bara 21 då. men ändå

2010-10-01 / 10:51:20 / http://andrevanhalen.blogg.se/


andré

ja jag vet, himnla duktig tjej, men hon suger typ på vanlig sång :P



mjo, min fru har då flyttat till sthlm, lr den ende just nu som skulle gå föda mina barn ^^

2010-10-01 / 11:49:04 / http://andrevanhalen.blogg.se/



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0