13/10

2010-10-13 // 23:08:01 // © Linda Åberg
NU är jag hemma.. först NU. Jag har inte bloggat idag, men ni får förlåta mig för att jag ibland har andra saker att fokusera på. Har superdupersvinmycket i skolan för tillfället, så huvudet blir så där härligt översvämmat av alla måsten och borden och så ska man ha ett liv utöver det. Skönt med höstlov snart (nog enda fördelen med folkhögskola).

Idag har jag självklart varit i skolan, haft eget arbete och pysslat med saker jag behöver träna på. Sen stack jag direkt för att möta den personen jag ska vara kontaktperson för, och så åkte jag in till stan och fikade med mina fina finaste vänner. Satt kvar där några timmar..och är nu hemma. Har pratat i telefon senaste halvtimmen med en annan fin vän, skönt att få prata av sig litegrann. Tack alla mina underbaringar!

Ska sova nu. Skola imorrn igen, och jag är svintrött. Ni får tyvärr räkna med att det inte blir så mycket aktivitet här på bloggen den närmaste tiden, har massa redovisningar i skolan och läxor att göra, så måste prioritera.
Men jag ska försöka - det lovar jag. Dock gissar jag att det blir en rätt bildfattig blogg i några dagar.
Hoppas ni står ut och inte överger mig..

Ha det jättebra och sov så gott!


josefin

Jag förlåter dig :D

2010-10-13 / 23:26:37 / http://sameoldstories.blogg.se/



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0