15/10

2010-10-15 // 20:50:52 // © Linda Åberg
Ojojoj, idag har jag ju inte bloggat en enda gång, så tokigt det kan bli!
Har iallafall haft fullt upp så jag har inte riktigt haft någon tid vid datorn. Var på IKEA, strosade runt i våran egen takt, åt mat och handlade lite såklart :) Kom hem med lite allt möjligt, kruka, kaktusar, trattar, glasburk, matta, pall, gardinstänger och duschcreme.. det finns nåt för alla :) Ni kanske få se bilder en annan dag om ni är snälla ;)
Har även dansat nu ikväll, men det var såå himla svårt, så jag blev bara sur...var inte alls roligt.

Imorrn ska jag jobba och sen på myskväll, så kommer inte kunna skriva något då heller tyvärr. Men ni får klara er, jag vet att det finns massa andra bättre bloggar än min som ni kan läsa ;)

Ha en fin helg!


VIVIENNE ~ Modell & Fashioinsta

kan bli så ibland :)



SV: ah visst är den :D går att köpa nån liknande väska på chapnlle.com som jag eventuellt ska klicka hem :D



KRAM

2010-10-17 / 03:11:49 / http://vivienne.blogg.se/



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0