18/10

2010-10-18 // 18:21:07 // © Linda Åberg
Stackars er, jag är en suel bloggare, men det verkar som att jag får lida för det själv. Jag önskar så att jag kunde fixa tidsinställda inlägg så jag kunde uppdatera er oftare även när jag själv inte har tid. Men tyvärr, så funkar det inte på blogg.se..

Jag har jobbat den sista tiden. Och mitt huvud är alldeles för rörigt för att jag ska kunna skriva något. Jag har inte ens orkat kolla några andra bloggar på flera dagar. Jag reagerar inte så bra på stress, så nu har jag fått tillbaka magkatarren. Men ja, så är det, inget att göra något åt. Saker måste göras och de är alldeles för många...de där med måsten alltså..

Jag hoppas iallafall att ni mår bra. Och kom tillbaka hit om några dagar vettja, då har det förhoppningsvis lugnat ner sig litegrann.

Kram på er



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0