5/10

2010-10-05 // 18:21:05 // © Linda Åberg
Dagen startade så här:
Helt fantastiskt ljus var det! :) Kändes som att jag gick upp i ottan, så mörkt var det! Men det ljusnade som synes. Jag började jobba kvart i nio, men blev ändå tvungen att åka hemifrån strax innan halv åtta, så var rätt trött. Dessutom har jag så himla ont i halsen och hostar som en dåre, så direkt pigg har jag inte varit någon gång idag. Men jobbet har gått bra, idag hade vi fyra barn. Jag har ätit sandkakor, lekt med stenar, skrivit i sanden, pusslat och pratat en hel massa. Det är mysigt med barn!
Efter jobbet så fick jag skjuts in till stan, så himla skönt att slippa den där förbenade bussen för en gångs skull. Jag gick direkt till Telia och införskaffade mig äntligen en sån här:
Som jag har längtat!!! :) Dock kan jag inte börja använda den ordentligt förrän den 11e då mitt nummer har flyttats över från 3 till Telia..men man kan ju göra mycket annat så länge..fixa appar och greja :) Jag är så lycklig, jag är så lycklig, jag är så lycklig...osv :) Så nu ska jag sitta och nörda resten av kvällen. Det behöver jag, min telefon och min hosta..

Hur har ni haft det? Gud, igår hade jag verkligen inte alls tid att blogga eftersom att jag inte var hemma, men det kommer ju absolut bli ändring på det sen när jag fått igång telefonen ordentligt, då jäklar får ni hålla i er!!
Hoppas ni mår bra!

Sabine

fin bild :D

2010-10-05 / 19:23:27 / http://enibas.blogg.se/


ylva

va fin bild!

och så roligt med barnen, jag själv älskar små barn :D

rolig med en iPhone, krya på dig :)

2010-10-05 / 19:48:03 / http://ylvahelena.blogg.se/



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0