I'm sorry...

2010-10-05 // 00:01:44 // © Linda Åberg
Förlåt så hemskt mycket för att jag idag varit en usel bloggare. Jag har inte haft tid alls, knappt varit hemma. Har jobbat, varit på en anställningsintervju och sen dansat. Jag har ont i halsen, har hostat sönder min röst, är trött (förstår inte varför jag ens är vaken nu).. och jag måste vara pigg imorrn för då ska jag jobba igen. Känns sådär att säga att man är sjuk när man bara är inne och vikarierar. Men jag hoppas kunna skriva mer imorrn.
Nu MÅSTE jag verkligen ta och sova.
Hoppas att ni har haft en fin dag och att ni förlåter mig ;)

Natti!


Sannalitens

Svar: Okej! Hur är läget med dig idag då? :)

2010-10-05 / 10:35:37 / http://sannalitens.blogg.se/



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0