Lördag!

2010-10-09 // 14:03:18 // © Linda Åberg
Det är skönt med helg, fina lediga lördagar. Vi har superfint väder ute, men jag håller mig inne ändå..mår fortfarande inte bra..det är en jäkla envis infektion jag går och bär på! Blir en hemmahelg, alla andra planerade aktiviteter ställs in. Har städdag på gården här ute, men min älskade får representera båda oss och är nu ute och klipper buskar och krattar löv :) Jag är inne och pysslar lite, man kan ju lugnt säga att städningen har fått vänta de här dagarna jag mått dåligt..och det är väl kanske dags att tag lite i det nu. Har en överfull tvättkorg och ännu mer som behövs tryckas ner där, men finns ingen tvättid förrän på tisdag! Åh, det är väl bland det värsta när man bor så här, att vi inte har någon egen tvättmaskin. Men det får lösa sig.

Vad ska ni hitta på idag då? Har ni också fint väder?

Kul att jag har fått lite respons på min videoblogg från igår, inte många kommentarer, men det är ju inte det som är det viktigaste, kvalitet före kvantitet ;)



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0