Dance dance dance

2010-09-06 // 21:35:45 // © Linda Åberg
Wow, det är så himla roligt att dansa, och en fantastisk träningsform. Tänk att man inte ens tänker på att man svettas som en gris och tar i så man håller på att spricka. Jag känner mig rätt nollad ibland när det är snurr hit upp ner hopp arm upp gå vänster...och ja, så vidare :) Men det är kul! Nån gång kanske poletten ramlar ner och man fattar vad man håller på med. Jag känner mig jättepigg nu och skulle nog ha kunnat dansa ett pass till.

Nu blir det hopp in i duschen och sen kommer det upp en dagens här :)

Ha en fortsatt fin kväll!


Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Jag älskar också danspass. Men det var läääänge sedan jag gick på ett nu... kanske kissar på mig om jag ger mig dit och ska börja hoppa å studsa?

2010-09-07 / 20:52:13 / http://bloggande.ninaruthstrom.se



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0