fy tusan

2010-09-27 // 16:59:52 // © Linda Åberg
vilken urdålig dag! jag är på dåligt humör, har mensvärk och inget går min väg! var i skolan på förmiddagen och hängde verkligen inte med. tur att jag satt med fina E och avläste så att hon kunde förklara för mig vad de sa :) imorse på första lektionen kom jag på att jag visst skulle till läkaren idag, hade inte skrivit upp det i kalendern men hade det någonstans i huvudet. dock hade jag såklart glömt bort vilken tid jag skulle vara där, så i panik fick jag ringa och fråga. det ska tilläggas att det tar minst 45 minuter att ta sig från skolan till läkaren. men jag hade tur, och skulle inte vara där förrän vid halv två, så det var ju lugnt. men när jag var på väg dit efter lunch, missade jag bussen precis, och fick därför ringa tillbaka till läkaren för att säga att jag skulle komma försent. jag kom dit i relativ bra tid, några minuter sent bara.. läkaren var som tur var en av de bästa jag har träffat, och jag fick ta lite prover och så fick jag ny medicin, så det gick relativt bra. sen var jag och köpte lite nytt garn (nog det bästa som har hänt idag), och så satte jag mig på vagnen hem. när jag kom utanför dörren så hittade jag inte nycklarna i väskan, och kom på att de låg på bokhyllan..inne i lägenheten. jag ringde min käre sambo, som hade urladdat batteri..så jag fick ringa till hans kollega som tyvärr inte var kvar på jobbet, men kunde ringa en annan kollega som fick säga till mitt hjärta att han skulle ringa upp mig. så nu har jag vart iväg till hans jobb, och åkt hem igen.. fy fabian säger jag bara!
tur jag har dansen att se fram emot ikväll!

hoppas ni fina har haft en bättre dag än min!


Fröken M

hihi... det kan nog vara nog så mysigt ! Låna och gulla när det passar för att sedan lämna tillbaka deem till föräldrarna när de förvandlas till små monster, för det gör alla barn då och då ;)

det låter inte som om du haft nån rolig dag, men för att se det från den ljusa sidan - nu kan det bara bli bättre :)

2010-09-27 / 18:22:02 / http://frokenmela.blogg.se/



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0