Måndagsdans

2010-09-13 // 21:48:36 // © Linda Åberg
Wiiie, det är så roligt att dansa. Jag gick dit med ett inflammerat knä och gick därifrån med ny energi och ett leende på läpparna. Det är fantastiskt!! :)

Vad har ni gjort idag? Skola? Jobb?

Jag är helt trött efter den här dagen, vet inte varför egentligen, har inte gjort något direkt ansträngande. Men jag har väl varit för mycket ledig antar jag.

Lägger upp dagens här om en stund, det var ju ett tag sen sist.


louisebiszczak

allt det där har jag gjort sen när jag tycker på det där expose så står det

Louisebiszczaak har 1000 visningar med röd text är det bra eller ?

sen så går det ju as segt att tjäna pengar :o

2010-09-13 / 21:50:02 / http://louisebiszczaak.blogg.se/


Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Så gott det lät med fänkålssoppa en sån här murrig dag. Grattis till att du hittat en bra man. :-D

2010-09-14 / 20:13:21 / http://bloggande.ninaruthstrom.se



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0