Söndag

2010-09-05 // 11:41:59 // © Linda Åberg
Hej mina vänner. Jag var lite dålig på att blogga igår, men jag kom aldrig hem efter att jag hade jobbat förstår ni. Blev bjuden på tjejmiddag igår som jag bestämde mig för att gå på eftersom att min karl inte är hemma i helgen, men så hade jag världens - förlåt - skitdag på jobbet, så jag ville bara hem och slänga täcket över huvudet. Men så slog en tanke mig, och det var att jag, om jag bara åkte hem, skulle ligga hemma och sura. Så jag stack iväg till tjejmiddagen med tanken att jag bara skulle vara med och äta och sen åka hem. Men det slutade med att jag blev utsatt för en makeover. De vill ha med mig ut, men jag kände mig inte helt het i mina baggy byxor och t-shirt som jag jobbat i, så det blev in i garderoben för påklädning, och in på toan för sminkning, och sen var jag en ny människa :) Det var riktigt längesen jag var ute sist, så igår blev det dans dans dans. Det bästa av allt var nästan att jag slapp gå hem själv eftersom jag fick sova över hos M, det var grymt skönt att slippa gå hem själv och ligga och nojja halva natten för man tror att det ska bli inbrott! Så jag har nästan precis kommit hem, sitter nu med ett glas cola och ska snart sätta igång med lite städning. Hoppas att ni har haft en fin helg och att söndagen blir perfekt!

Jag efter min makeover :)


Jossan

Alltid lika fin!!! =) Puss

2010-09-05 / 12:18:44 / http://josefinudin.blogg.se/


Christine

Nice det blev, älskar ditt hår :)

2010-09-05 / 16:45:45 / http://christinelopresti.blogg.se/


Fröken M

Tjejmiddagar är alltid kul, ochh då är man förlåten för att bloggen blir lidande ;)

2010-09-05 / 17:09:13 / http://frokenmela.blogg.se/


maria Thuresson

Tack för igår så kul attt du följde med, det är ju inte så ofta man får gå ut på krogen ihop =). Skönt att du siv här oxå så man har koll på varandra!!!

Nu myser vi med våra karlar ikv=)

KRAM

2010-09-05 / 19:28:33
Mamma

Man blir lite stolt att ha en så fin tjej.

Kram

2010-09-06 / 20:33:17
Andrea

gud vilken söt bild! :)

2010-09-06 / 23:15:23 / http://andreahansson.se



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0