Trötter

2010-09-25 // 11:17:46 // © Linda Åberg
Oh, jag känner mig helt väck! Det blev en lång dag igår, först var vi på några föreläsningar, sen åkte vi till A6 och handlade, och sen åkte vi hem till E's föräldrars hus. Vi lagade mat och drack vin, supertrevligt! :) Sen tog vi bussen in till stan och kulturhuset där det var "pub". Tecknade en hel massor, och jag var så himla trött så orkade knappt hålla ögonen öppna. Vi var nog hemma vid ungefär halv två eller nåt, och då gick jag och la mig rätt så snart, och somnade på studs :)

Idag ska vi tillbaka till Elmia för att gå på Dövas Dag igen, idag blir det dock lite annat, tror de har lite montrar idag så att det mer blir som en mässa. Vad som händer ikväll har vi inte riktigt bestämt. Som det känns nu så vill vi nog stanna hemma ikväll, se nån film, dricka cola och äta chips :) Men vi kanske ändrar oss i eftermiddag :)

Jag hoppas att ni har haft en fin fredag och att lördagen blir kanon, och att det inte regnar på er som det gör på mig..


bella

Vinnaren av veckans blogg är nu korad. Blev det du? Ta dig en titt, och anmäl dig gärna till nästa tävling som redan är uppe! :) Kram! bella

2010-09-26 / 16:35:44 / http://bellisen.blogg.se/



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0