Nu är jag hemma!

2011-04-09 // 16:46:00 // © Linda Åberg
I onsdags landade jag åter i Sverige, klockan var ungefär fem och jag var dödstrött! Flygningen gick bra, men som vanligt så hatar jag landningarna och blir helt kallsvettig - fånigt, jag vet!
Vi flög från NY tio i elva på kvällen och landade i Amsterdam strax innan fem..amerikans tid..vilket blev elva europeisk tid. Sen blev det tre timmars väntan på Schiphol och så lyfte vi åter igen och styrde mot Landvetter. Så sjukt skönt att komma hem efter så lång flygning, men jag längtar redan tillbaka till NY.

Tänkte att jag skulle ta mig lite tid att redigera mina bilder så att ni får se hur jag har haft det, men det får bli en annan dag, nu ska jag göra mig iordning och så ska jag och mitt hjärta iväg och äta middag hos ett par vänner :) Dock får ni litet smakprov på bilder jag redan har fixat :)

Ha en fin kväll!





Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0