30 augusti

2011-08-30 // 17:24:58 // © Linda Åberg
Har haft en liten bloggpaus verkar det som :) Jag har varit helt slut! Sovit ganska dåligt och så har jag fuskat med mina järntabletter...eller, snarare glömt...så ja, jag ska från och med nu sätta en påminnelse på mobilen så att jag tar dom varje dag - jag lovar! :)

Igår jobbade jag mellan 10 och 16, sen åkte jag hem och lagade mat, och så iväg till det jag har längtat efter hela sommaren - kören!! :) Åh det var så fantastiskt roligt att få sjunga i kör igen, jag rös i hela kroppen! Kände mig såklart lite ringrostig och blev lite hes efteråt, men det är ju en vanesak. Nu blir det till att gå dit varje måndag - amazing! :)

Idag har jag varit på stan och lunchat med en kär vän som jag inte sett på väldigt länge. Men nu bestämde vi att vi ska sätta igång med våra stick-/sy-/virkkvällar igen, så nästa vecka ses vi igen :) Måste ju få klart knyttets filt någon gång, och så ska jag lära mig att virka eftersom att jag tänkt göra en mobil att ha hängandes över spjälsängen - med virkade figurer :)
Shoppade lite nödvändiga saker idag på stan, men har inte bestämt om jag ska behålla allt, ekonomin är ju tyvärr lite knaper när man är arbetslös, sjukskriven och dessutom inte får någon sjuersättning...men kläder behövs ju ändå. Ska fundera lite på det, och ni får se dom om jag bestämmer mig för att ha kvar det :)

Nu ska jag äta, blir tacosrester från igår. Sen kommer en ny magbild in, lite sent, men ja, bättre sent än aldrig :)


moa

Hejsan! Nu har jag avslutat min Dagens Blogg tävling. Kika in för att se ifall just du vann!



I annat fall, så kommer en ny chans om några dagar, kram! :)

2011-08-30 / 19:57:22 / http://moathemoses.blogg.se/



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0