Fredagkväll

2011-08-05 // 23:40:55 // © Linda Åberg
Den här kvällen har varit väldigt lugn och spenderats i soffan. Längesen jag hade en kväll då jag bara kunde sitta och slösurfa och nästan bli trött på att sitta vid datorn :) Men idag har varit en sån kväll, superskönt!

Något som inte är lugnt är livet i magen dock, skruttet lever rullan därinne ;) Men det är fantastiskt att få känna hur det rör sig! Innan jag kunde känna några rörelser så var det lite som att jag inte riktigt trodde på att jag var gravid, även fast jag hade foglossning då.. Men nu vet jag ju att det verkligen är något där och inte bara tarmarna det är fel på ;) Idag tror jag dock att klutt protesterar lite mot att H inte är hemma, han är ju på semester i Finland och kan varken säga godmorgon eller godnatt. Jag saknar honom också såklart :)

Nu blir det till att sova iallafall, lördag imorgon med lite småplaner här hemma, skön dag!

Natti!


matildäää

Men gud jag hade ingen aning om att du var gravid - har ju inte läst din blogg så jättelänge. Stort grattis till dig!! :)

2011-08-10 / 11:22:50 / http://matildakristinaa.blogg.se/



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0