Grått

2011-08-24 // 12:11:20 // © Linda Åberg
Om jag får börja med att klaga lite så är det här en fruktansvärd dag om man ser till min rygg och hur ont det gör.

Men sen ska jag inte klaga mer, det är ganska så grått ute idag, ingen sol i sikte alls. Men jag vet inte, det hör väl till nu, hösten är verkligen på väg! Igår hade vi en fantastisk dag om man ser till vädret, men den där sommarvärmen har ganska så snabbt försvunnit, och kvällarna är riktigt kyliga. Dock känner jag ju så här, att det här nog är första gången någonsin som jag ser fram emot att hösten kommer och vintern tätt inpå. Tiden måste ju gå fort så att den här graviditeten blir färdig och jag får min älskade liten hos mig. ♥

Idag blir det en ganska lugn dag med hänsyn till ryggen, men jag ska ändå in till stan sen för att fika med en fin vän som jag inte sett på så himla länge. Åh det blir mysigt!!

Hoppas att ni får en fin dag!


Rebecca

Hejsan! Hittade hit från nilssonpettersson.blogg.se, ja hennes gravidlista. Jag är också med där så var ju tvungen att kolla in vilka ni andra är. :)



Nu ska jag kika runt lite hos dig. :)

2011-08-24 / 13:25:22 / http://geshiia.blogg.se/


iA

Eller hur? Kan det inte vara December nu så man får ligga o gosa på nyfött litet knytte? <3

2011-08-24 / 16:29:57 / http://www.iaiam.wordpress.com



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0