Mätt i magen

2011-08-28 // 16:42:14 // © Linda Åberg
Är precis hemkommen efter en mysig brunch hemma hos våra vänner T och P. P fyllde år idag, så det var karibisk brunch med massor av godsaker. Jag hade dock inte hunnit äta ordentlig frukost innan vi åkte dit eftersom att vi tog en rejäl sovmorgon idag, så jag hade lite svårt för den varma maten sådär direkt. Men som tur var så fanns det bröd också, till en riktigt brödnörd som jag är :)
Sitter och äter mitt lördagsgodis nu (som jag köpte i fredags), var inte alls sugen igår - lustigt nog. Efter att jag blivit gravid så har jag inte alls samma sug längre, vilket inte är något att klaga på ;) Jag kommer ju gå upp i vikt oavsett, behöver inte göra det värre än vad det redan kommer att bli menar jag :)

Nu ska det städas lite här hemma, H är och storhandlar och jag åkte hem för att sätta igång med lite annat, men insåg att jag inte skrivit något idag så gör det först :)

Hoppas att ni har haft en mysig helg!


snigelpicka

Spännande med karibiskt :-P

2011-08-28 / 20:08:01 / http://snigelpicka.blogg.se/



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0