På benen igen!

2011-08-19 // 11:20:14 // © Linda Åberg
Vilka dagar det har varit. Det visade sig att det inte alls var magsjuka utan något helt annat, tack och lov. Trots detta så blev tisdagen ganska intensiv och vi fick bo på sjukhus över natten, men jag blev väl omhändertagen där och liten mådde bra hela tiden, så det var väldigt kontrollerbart! Det bästa var ändå att H fick stanna med mig där över natten så att jag slapp sova själv. Vi kom hem i onsdags eftermiddag, jag somnade tidigt, och igår var också en väldigt lugn dag som mestadels spenderades i horisontellt läge men en liten promenad på kvällen.

Mår ännu bättre idag, men är fortfarande lite seg. Har saknat bloggen och alla kommentarer, och på tal om det - tack snälla ni gulliga som kommenterade det senaste inlägget! ♥

Idag blir det också en lugn dag, regnar ute och jag fyller fortfarande på mina krafter.

Hur har ni det?


iA

Åh, jah det är verkligen supermysigt, vad kul att vi kan följa varandra.. och förhoppningsvis även efter bebisarna har kommit till världen :-)



Har du känt några sparkar ännu?



Trist att du vart inne på sjukhus, men jag hoppas du mår mycket bättre nu ,stor kram~iA

2011-08-19 / 14:31:22 / http://www.iaiam.wordpress.com


Camilla - Vardagslycklig

Men fy vad jobbigt det låter, tur att du är på bättringsvägen!



sv: Fast vi bor faktiskt också 36 mil från våra föräldrar. Det jag menade var att det är praktiskt att dom bor nära varandra (mina och sambons alltså :). Hade varit lite jobbigt om dom bådde åt två olika håll!

2011-08-20 / 16:47:49 / http://vardagslycklig.blogg.se/



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0