Söndag

2011-08-14 // 18:38:22 // © Linda Åberg
Mina kära läsare, jag är hemskt ledsen över att behöva meddela att jag inte har en enda bra bild att bjuda på från festivalen. Igår satt/stod jag bara långt bak, vilket gör att bilderna innehåller en scen och massor av publik - tråkigt!

Men trots detta så kan jag meddela att även gårdagens festivaldag var bra. Jag åkte dit ganska så sent eftersom att jag hade en protesterande rygg, men kom dit lagom till att Wiz Khalifa ställde sig på scenen. Det var en helt okej konsert, jag hade inga förväntningar alls, och blev därför inte besviken :) Sen såg vi Pulp, Tiësto och så småningom Kanye West. Den sistnämndas spelning tycker jag var bra, inte alls så bra som Prince var i fredags, men han hade några grymma låtar och stämningen var kanonhög! :)

Idag har jag haft en relativt lugn dag, sovmorgon med frukost på sängen, sen en tur till stan för lite fika, sen hem för middag, och nu ligger jag i sängen igen, ryggen har bestämt så.

Hur har eran helg varit??


Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

sv: låter som en riktigt mysig dag ändå =)

2011-08-14 / 19:32:26 / http://sameoldstories.blogg.se/



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0