Way out West

2011-08-11 // 19:01:41 // © Linda Åberg
Har varit ute på lite ärenden idag. Först en sväng till Panduro mest för att det är roligt, sen gick jag och älsklingen och hämtade ut våra festivalarmband till Way out West som startar idag. Efter det tog vi bussen till sjukhuset där vi var på ultraljud och fick se våran lilla knodd igen, allt såg bra ut, så vi är väldigt lättade och lyckliga :)
Sen åkte vi tillbaka till stan för att köpa en extern hårddisk och tillfredsställa mitt akuta matbehov med sushi, och så till sist åkte vi till en uteservering i stan för att älskling skulle käka där tillsammans med en kompis. Och nu är jag hemma.

Kanske blir att åka iväg en sväng igen, ganska snart. Way out West sätter som sagt var igång med sina klubbspelningar idag. Jag ska inte ut och dansa, men däremot ska vi kolla läget i en av kyrkorna som ska ha artister. Om det är alldeles för mycket folk så åker jag hem igen, och de andra sticker antagligen vidare till någon "riktig" klubb. Jag ser fram emot morgondagen istället som har en himla massa bra artister att bjuda på! :)

Vad gör ni ikväll?


ewelina jungmarker

Superfin blogg!

2011-08-11 / 19:11:01 / http://hundratjugofyra.blogg.se/


Lina

Skoj!

Nu ska ja ut och springa :) Och sen provbaka lite till Skrutts 1-årsdag! Kramar

2011-08-11 / 19:46:32 / http://plusen.wordpress.com



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0