28/2

2011-02-28 // 21:15:14 // © Linda Åberg
Så var februari slut. Imorgon går vi in i mars och är ytterligare en månad närmare våren - och sommaren.
Jag behöver verkligen lite sol och värme och måste fylla på mina energigömmor. Det bästa med mars är att jag då drar iväg till USA med min klass, och till Washington där det faktiskt är vår då vi kommer dit. De har "Cherry blossom festival" och firar att träden blommar, och då är det ju så himla vackert! Jag längtar otroligt mycket!!

Idag har varit en okej dag, med magont (såklart). Ny medicin från och med imorgon...känner mig som ett vandrande apotek. Men det ska tydligen bli bra säger dom, och det hoppas jag såklart.
Har inte gjort något speciellt alls, pluggat litegrann bara, har en redovisning på torsdag då jag ska berätta om Jehovas Vittne på teckenspråk. Men det kommer nog går bra..

Hoppas ni mår bra!



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0