Alla ♥ dag

2011-02-14 // 12:17:04 // © Linda Åberg
God förmiddag mina fina läsare! ♥
Hur mår ni? Har ni haft en bra helg?
Igår var en underbar dag, var på barnkalas, på utställning och så kom mitt hjärta hem :)
Jag är så himla dålig på att fotografera mina dagar och borde verkligen bli bättre! För det första är det ju så roligt, för det andra så är det bra minnen att ha, och för det tredje är det så roligt att kunna visa upp bilderna här på bloggen.

Vad ska ni göra idag?
Jag ska ta det väldigt lugnt fram till klockan halv fem då jag ska jobba. Har som sagt var sportlov den här veckan, så här ska jag inte anstränga mig i onödan ;)
Ikväll firar vi alla hjärtans dag genom att gå på bio, ska se "The green hornet", någon som har sett den?

(Här skulle jag egentligen klistra in ett hjärta, men mitt Photoshop krånglar...argh!)

Ha en fin dag!



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0