Februari 2011

2011-02-06 // 16:44:09 // © Linda Åberg
Så var vi några dagar in i februari nu då. Det är fasligt vad tiden ska gå fort då! Rätt som det är kommer jag stå där, med jobb, vigselring, ungar och ett hus. Jag menar inte än, men med tanke på hur snabbt tiden går så är jag snart där. Dock tänkte jag hinna med lite saker innan allt det där, så det får jag väl klämma in nånstans.

Söndag idag då, som ni förhoppningsvis vet.. Skola imorrn och endast denna vecka innan det är dags för lov igen, I LOVE folkhögskola! En veckas lov, och så blir man förhoppningsvis på topp igen efter det. Om inte annat så kanske kroppen hinner anpassa sig till medicinen så jag blir mig själv igen. Vi får väl se, men hoppas gör jag givetvis.
Har inte gjort många knop den här helgen, var på båtmässan en sväng igår och drömde mig bort. Det blev ingen båt, den här gången heller.
Idag har jag bara varit en sväng till apoteket för att köpa lite saker som underlättar min vardag litegrann. Sen blev det lite mathandling till dagens middag som blir hemmagjord pizza. Köpte även en liten cola light som jag ska röra ur kolsyran ur :) Det blir ju FEST!!! :)

Vad gör ni? Hur mår ni?


kusinen från förr

hälli socker i colan tar bort kolsyran direct men hoppas du blir bättre i magen snart ha det bra

2011-02-06 / 19:00:32

Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0