Ojdå!

2011-02-18 // 08:45:00 // © Linda Åberg
Hoho, verkade som att jag lurade er igår där när jag sa att ni skulle få chansen till att bli dagens blogg ;)
Jag glömde såklart bort det, för det var inte min mening att lura er - såklart! :)

Men nu kommer chansen, mina vänner.

Jag vill be er om en annan sak också..hihi.. som ni ser så har jag inte värst många som prenumererar på min blogg på bloglovin', så vill ni göra det, skriv i kommentaren att ni börjat, och så får ni då en extra chans ;) Lite fånigt kan tyckas, men jag vill ha fler som läser min blogg, då tycker jag det är roligare att skriva :)
Så kom igen nu, kommentera på! :)



Mallanmamma

Jag är med! :D

2011-02-18 / 11:09:28 / http://www.mallanmamma.se


Malin

Hej! Klart jag kan följa dig på bloglovin..Redan ordnat! Jag vill självklart vara med och tävla...:) See you around!

2011-02-18 / 11:14:51 / http://malinfilipsson.blogg.se/



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0