The day I hate the most

2011-02-27 // 14:10:27 // © Linda Åberg
Jag vet inte alls vart min inspiration har tagit vägen, men inte fasiken har den varit i närheten av mig iallafall. Helgen har gått superfort - som vanligt, och idag är det tyvärr söndag. Jag gillar inte söndagar, förmiddagarna är okej, däremot föraktar jag eftermiddagarna då man kommer på saker som man måste hinna med att göra för att komma i en bra startgrop inför veckan som kommer. Har några såna saker kvar som jag ska uträtta innan kvällen kommer.

Min karl sitter just nu på ett plan mot USA där han ska spendera några dagar, som tur är så kommer han hem redan på torsdag...sover så dåligt när jag är själv :/ Plus att det är fruktansvärt tråkigt att vara hemma ensam. Fast.. å andra sidan är det rätt skönt också, när jag tänker efter, haha! :)

Hoppas ni har det bra och har haft en fin helg!


Millah

Varför gillar du int Söndag?:S

2011-02-27 / 14:46:55 / http://millahoman.blogg.se/



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0