Sanningen

2011-07-11 // 22:42:09 // © Linda Åberg
Varför bloggar jag inte så mycket?

Ja, sanningen är väl den att jag tycker att jag lever ett ganska så tråkigt och innehållslöst liv för tillfället. Eller, det är inte så hemskt som det låter, egentligen. Men jag har lite motgångar för tillfället, samtidigt som jag är världens lyckligaste varelse! Lite kluvet låter det allt, men ja, jag förklarar en annan gång, kanske.

Jobbar ganska få timmar, och är sjukskriven deltid, så mina dagar är sådär intressanta att skriva/läsa om. Har heller ingen inspiration till att fota och fixa eftersom mycket annat tar upp mina tankar. Men jag tror på uppståndelse och återkomst, så när den väl kommer får ni hålla i er ;)
Jag saknar bloggen och jag saknar era kommentarer, så det är väl det som gör att jag ens funderar på att skriva. Men jag känner mig inte tillräckligt intressant för att hitta ord. Så är det, tyvärr!

Dock fortsätter jag att läsa alla andras bloggar, som vanligt, även om jag är dålig att ge mig till känna där med kommentarer...sorry..

Så, ja, idag har jag jobbat i tre timmar, och sen har jag varit hemma. End of day och story. ;)


Elin Löwstedt

Vad du än må var sjukskriven för så hoppas jag att de löser sig snabbare än kvickt! STOR KRAM! <3

2011-07-12 / 21:32:29 / http://elinlowstedt.blogg.se/



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0