Söndag

2011-07-31 // 13:23:42 // © Linda Åberg
Åh, jag har varit så seg de senaste dagarna, har knappt orkat med mig själv. Håller fortfarande på att dividera med mig själv om jag ska berätta för er vad det är för "fel" på mig eller om det är lite för personligt. Men vi får se, så länge får ni bara ha överseende med att jag inte är en speciellt aktiv bloggare.

Vad har hänt de senaste dagarna då?
Jo, i onsdags jobbade jag, den här gången på mitt jobb som kontaktperson, och vi var på bio och såg på sista Harry Potter-filmen. Har inte varit något fan av dom tidigare så har sett väldigt få, men tack vare att tjejen jag jobbar med gillar dom så har jag sett både första och andra delen av sista filmen. Tycker att den var helt okej, även om de 140 pengarna jag fick betala för att se den i 3D, kanske var lite överdrivet..
Fick även med mig ett par skor hem, ett par Ecco som tydligen är bra att ha om man har problem med ryggen, dessutom var de på rea vilket jag tackade för!

Har träffat lite vänner och fikat och ätit mat. I fredags kom min sambos syster hit och vi gick på stan och så grillade vi på kvällen, blev makrill :) Igår grillade vi också, men då blev det hamburgare istället, så himla gott!!

Idag åker vi på minisemester upp till Vänern, blir nog därför inget bloggande - så ni vet! :)

Ha en fin söndag!


Lina

Hoppas ni får det mysigt på er minisemester! Kramar

2011-07-31 / 19:14:56 / http://plusen.wordpress.com



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0