Tisdag

2011-07-26 // 11:33:30 // © Linda Åberg
Ny dag och nya tag! :) Blev en lugn kväll igår då min rygg tyckte att jag hade gått lite för länge på stan, den ville inte riktigt samarbeta med mig, så jag låg i sängen och var endast uppe för mat. Men idag känns det mycket bättre, blir stor skillnad efter en natts sömn - om jag sover bra :) Dock ska jag tvätta idag, som tur är så är tvättkorgen inte helt full, vilket gör det lite lättare att släpa på.

Middagen igår var fantastisk, min egna mästerkock skulle först göra foliepaket i ugnen med lax och potatis, men folien räckte inte till. Då improviserade han fram nåt annat med äggstanning till istället :) Supergott!

Snart ska jag som sagt var tvätta, och så kommer en kär vän hit och umgås lite med mig :) Sen är det min tur att laga mat idag, och så blir det fika i stan lite senare :)

Hoppas eran dag blir fin!


Maria

SV: Nej jag vet inte om mitt hjärta heller klarar av den boken. Trots att alla säger att den är mycket läsvärd.



Söt blogg du har! :)

2011-07-26 / 14:09:22 / http://tindraelliotsmamma.blogspot.com/


Fröken M

det ser riktigt gott ut ! Tyvärr gillar inte C lax, men nästa gång han är på tjänsteresa ska jag och Viggo minsann äta firre :)

2011-07-26 / 20:18:27 / http://frokenmela.se



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0