Bye bye!

2011-03-26 // 22:37:21 // © Linda Åberg
Det här blir det sista inlägget jag skriver innan jag far iväg över Atlanten :)
Har packat färdigt och har ätit mig mätt och sitter just nu och dricker lite vin..det lugnar flygnerverna litegrann ;)
Vi ska flyga 20 över sex imorrn bitti, men träffas fyra på flygplatsen.. sen ställer vi om klockan inatt också vilket gör att jag måste åka rätt tidigt härifrån.. eller sent..hur man nu vill se det.

Väskan är inte mer än halvt packad eftersom jag förväntar mig att få med mig en del shoppingfynd från Amerikat :) Har ett presentkort på Forever 21 som jag ska utnyttja, plus att jag har fått nys om några loppmarknader jag ska besöka. Det här blir fint, men jag är lite nervös, har aldrig flugit så långt förut.. Dock har jag ju varit i USA förut, men då åkte jag båt dit :)

Jag hoppas att jag kommer kunna skriva nåt under min resa, men annars får ni väl läsa allt det gamla jag har skrivit ;)

Ha det fint mina vänner!


Erika

Hejsan, snygg blogg :)

Kika gärna in på min blogg, den handlar om skönhet, mode makeup osv gör även egna smycken som jag säljer så in och kika :)

2011-03-27 / 13:11:29 / http://madebyerika.blogg.se/


Emilie

Heje!

Ha n en underbart fin resa och shoppa loss och ta in av allt och alla!



puss

2011-03-27 / 21:11:35
Lina

Hoppas du får en toppenresa och hittar en massa snyggt! Kraam

2011-03-28 / 09:40:30 / http://plusen.wordpress.com



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0