Gårdagen

2011-03-13 // 21:48:46 // © Linda Åberg
Ni såg väl den heta bilden som jag la upp på mig själv igår kväll? ;) Anledningen till att jag var så "tjusig" var ju för att det senare på kvällen fanns en 60-talsfest som skulle gå av stapeln. Åh det var jättetrevligt. Jag kände mig som äldre med mitt läppstift och min propra frisyr (klänningen gjorde sitt också), men jag hade en otroligt rolig kväll!

Jag får be om ursäkt för den dåliga bildkvaliten, blixt är oftast inget som låter ens fina sidor komma fram. Men så såg jag ut, pärlhalsband och grejer :) Min fina vän Maria är med på kortet också, hon kom och förgyllde min kväll så att jag slapp leka svans åt min sambo (vars vän hade ordnat festen). Tyvärr syns inte min frisyr så bra här, men det var en högt uppsatt svans med lite "puff" :)




Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0