Trötter!

2011-03-20 // 19:28:41 // © Linda Åberg
Åh jag har precis kommit hem från ett fantastiskt danspass! Är så himla glad och nöjd och har fått en hel hög med extra energi...samtidigt som jag är helt slut. Men jag måste säga att jag är trött på ett bra sätt, ett skönt sätt :)
Idag blev det ett afropass med härliga rytmer, jag älskar det!

Igår var det pyjamasparty och vi såg Pirates of the Carribean, tvåan och trean. Hade inte sett dom innan men blev imponerad, vilka filmer! Sen att Orlando Bloom är med gör inte saker sämre ;)
Köpte mig en ny jacka idag, hade fått presentkort och passade på att köpa en liten godbit jag hade spanat in. Måste ju fräscha upp mig inför USA-resan nästa vecka ;)


Min nya pärla :)


Håller fortfarande på med den nya designen, blir aldrig nöjd. Men den kommer förhoppningsvis upp innan jag sticker över Atlanten, hoppas hoppas :)

Hoppas också att ni har haft en bra dag och att ni har en bra kväll! :)







Elin Löwstedt

Jag har också den där jackan, men i blått. Invigde den i London i helgen och åååh vad jag trivs med den!

2011-03-23 / 10:30:53 / http://elinlowstedt.blogg.se/



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0