Måndag

2011-05-30 // 18:31:39 // © Linda Åberg
Fy fasiken så krävande det är att vara förkyld. Jag ska väl dock inte klaga för mycket eftersom jag tidigare har klarat mig ganska länge ifrån just förkylning. Men när det väl kommer så smäller det till. Har varit hemma idag med, men sagt att jag minsann får dra iväg mig själv till jobbet imorgon, har iallafall ingen feber kvar.
Idag har varit en väldigt seg dag. Jag vaknade ganska så tidigt av att hjärtat mitt skulle upp för att hinna med ett tåg, somnade sen om en timma ungefär, men sen var det dags för mig att vakna och försöka göra mig något sånär fräsch. Satte mig på spårvagnen och åkte iväg för att ta ett blodprov, ungefär två minuter tog det, och sen kunde jag åka hem igen. Lätt avklarat, och ganska skönt ändå att komma upp tidigt en dag man är "ledig", även fast jag ♥ att sova! :)

Så vad har jag gjort idag då? Ätit (aptiten är det inget fel på), läst en del bloggar, hängt på facebook och kollat in kanal5play. Nu ligger jag i sängen och funderar på om det kanske är dags att jag tar tag i mig själv lite..bättre sent än aldrig. Borde hitta på något att äta till ikväll, fantasin är lite och släpar på marken känner jag. Men det ger sig nog.

Hoppas ni haft en fin dag!


JOSEFIN - same old stories

Godkväll! =) Är allt bra med dig denna fredagkväll? Hoppas det i alla fall =) <3

2011-06-10 / 19:57:24 / http://sameoldstories.blogg.se/


Helena

i

2011-06-15 / 14:23:44 / http://helenaskvarter.blogg.se/



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0