Dagens upplevelse

2011-11-16 // 22:20:49 // © Linda Åberg

Vet ni vad?! Min dator krånglar så jag har ingen möjlighet att skriva inlägg därifrån, därför blir detta ett inlägg från mobilen.

Lovade ju att jag skulle berätta om vad jag gjorde igår, och för att hålla mitt löfte så måste jag ju då säga att jag lagade mat igår. Detta genom Spot and tell och Aveqia Göteborg. Jag ska sätta mig och skriva ett ordentligt inlägg om detta så fort jag blir kompis med datorn igen, promise!! :)

Idag då, har hu varit på utflykt, åkte till Ge-Kås med två gravida vänner, och vi vankade tappert omkring därinne, slogs med tanterna och provianterade till våra småliv :)
Supertrött efter dagen som avslutades med vattengympa, så nu blir det sovdags här :)

Natti!!



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0