Trötter

2011-11-04 // 23:49:25 // © Linda Åberg

Först NU kan jag logga in på appen, bra där! Befinner mig i Nyköping, trött och öm i kroppen. Var dock en väldigt behaglig bussresa hit, åkte för första gången med "bus4you", ett bolag jag bara hört gott om. Och visst levde de upp till förväntningarna! Mjuka och stora stolar, perfekt för en tung gravidkropp :) Nackdelen är ju dock att de inte stannar i Nyköping, så jag fick åka till Norrköping istället, och tack vare en snäll mamma så blev jag hämtad med bil där för vidare transport.

Ska stanna här några dagar, vet inte hur länge än. Längtar redan hem dock, tokigt det där.

Nu är det iaf dags att sova. Natti!


tebbe

Vet hur de är. längtat hem sedan jag steg av tåget typ :-P tror de är fjalar som saknar pappa.. gäller att sysselsätta sig ordentligt bara. men är lite mysigt med familjen också faktiskt!

2011-11-05 / 01:02:44 / http://outofservice.blogg.se/



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0