God förmiddag!!

2011-10-21 // 10:08:01 // © Linda Åberg
Har sovit förvånansvärt bra inatt! Brukar ju kunna vara lite sådär med det när det är någon annan som bestämmer sig för att vara vaken. Men inatt var vi överrens och sov båda två :)

Ska sätta igång och packa här, för om några timmar åker vi till Småland och till svärföräldrarna. Det ska bli fint väder i helgen, åtminstone på söndag, så jag ser fram emot en lugn promenad på grusvägen :) Ska ta med mig kameran också för att försöka få lite fina höstbilder. Lika bra att passa på nu innan alla löv blåst av träden.

Innan vi åker så ska jag hämta ut hyrbilen (blir billigare än tåg), hem igen och hämta packningen, och så småningom hämta H på jobbet. Då åker vi till IKEA, lika bra att passa på när vi har bil. Ska köpa lite knyttsaker och en ny möbel till vardagsrummet. Men efter det, då åker vi mot Småland! :)

Vad har ni för planer för idag? Och för helgen??

Ha en fin dag!



sevendaysaweek

sv: tack så mycket!

2011-10-21 / 10:59:39 / http://www.sevendaysaweek.se


Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

sv: jo men jag äter så mycket grönsaker till maten så jag har helt tröttnat på det :/



ha en trevlig helg du med fina <3

2011-10-21 / 11:03:28 / http://sameoldstories.blogg.se/



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0