Måndag

2011-10-24 // 19:56:05 // © Linda Åberg
Har försökt att mobilblogga hela dagen, men så fort jag tänkt skriva nytt inlägg så har jag blivit vidarebefordrad till någon reklamsida. Jättemysko! :/

Nu blir det helt enkelt ett vanligt hederligt datorinlägg :)

Har jobbat idag, varit på fika med några ur mammagruppen, hämtat en babybox på apoteket och så har jag varit hos sjukgymnasten för min vanliga akupunktur. Nu ska vi dock ta ett uppehåll med den för att se ifall den fungerar eller inte. Jag är övertygad om att den har förbättrat min ryggstatus, , men det kan ju å andra sidan ha andra orsaker också. Får helt enkelt vänta och se :)

Hade en fantastisk helg i Småland. Körde en superhärlig hyrbil, åt massor av god mat, gosade med djuren och gick en liten promenad i ett fantastiskt väder. Har fotat en hel del, men inte lagt in några bilder i datorn än, det har inte hunnits med. Men det kommer! :)

Nu ska jag fortsätta min kväll här och göra ingenting. Har en väldigt bråkig bebis som inte vill vara still och låta min kropp vila, så jag kommer nog att somna tidigt ikväll. Sov så himla dåligt inatt och hoppas på bättre lycka inatt!

Hoppas ni har det bra! :)


Fröken M

halloj darling !!

jul blir verklien något speciellt när man får en egen liten familj ! Nu bllir det ju vår andra jul med viggo, men jag antar att det är först i år som han kommer fatta vad som händer !!

Kramar

2011-10-24 / 20:54:32 / http://frokenmela.se


anna

funkar det med akupunktur? fick höra från min läkare igår att om jag vill slippa foglossningar så är det det som gäller. känns bara som att jag har lite tid då det är typ 5.5 veckor kvar tills bf

2011-10-25 / 13:25:21 / http://helenklaanna.blogg.se/



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0