På språng

2011-10-27 // 19:28:14 // © Linda Åberg

Känns som att jag bara är ute och far idag, trots att jag var hemma hela förmiddagen. Blev plötsligt ledig från jobbet och fick en tråkig dag hemma, tills jag hittade en fikakompis och stack iväg för kaffe och bebisprat :) Så fantastiskt att jag hittat mammagruppen så det finns någon att prata av sig med.

Mår väldigt bra i ryggen idag och tackar vattengympan för det. Jag tog faktiskt en promenad hem från fikan. Gick genom slottsskogen som är fantastiskt vacker den här tiden på året, och jag är lite ledsen över att jag inte kunnat promenera mer den här hösten. Men det kommer ju en vår som jag kan fylla med barnvagnspromenader, så det ska jag nog ta igen :)

Sitter nu på spårvagnen för att åka iväg på bio med en vän jag lärde känna då vi båda var au-pair i Luxemburg. Blir en sen kväll, men det ska jag väl klara av! Ska jobba på ett annat jobb imorgon, men börjar inte förrän tio, sovmorgon!

Hoppas att ni har en fin kväll!


H

Men hallå... sälarna och grabbarna då?

2011-10-27 / 19:43:27

Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0