Jultidningar

2011-09-09 // 20:30:21 // © Linda Åberg
Åh jösses, det är september och det säljs redan jultidningar!! Jag minns så väl när jag var liten och det skulle ut och säljas, och skulle något hända så fick man ta tag i det själv. Givetvis så fick jag, de första åren, lite hjälp av mina föräldrar, men sedan fick jag sköta det mesta själv.
Knackade just på dörren och där utanför stod en liten flicka som frågade om jag ville köpa jultidningar. Känns ganska stressande att helt plötsligt få den där katalogen i handen och ta ett beslut på stört, men jag sa att jag skulle titta och jag hittade en bok till mig själv.

Köpte en annan bok av samma författare förra julen, och även fast man kan hitta mönster till amigurumis på näten, så gillar jag att ha det i bokform :)

Dessutom tror jag att jag gjorde en flicka lite glad idag! :)


iA

Åh vilken fin bok! ska försöka kicka igång inspirationen till att virka lite igen!



Tack för tipsen btw, måste verkligen kolla upp det med sjukgymnast då jag har ischias o skolios sedan tidigare också. och ja, säg till om det är ok att få massage så ska jag ge sambon svar på tal sen hihi <3



kram

2011-09-09 / 21:43:28 / http://www.iaiam.wordpress.com


anna

det e helt galet att det redan e igång. min dotter brukar sälja så hon e på nu

2011-09-09 / 21:52:22 / http://heltenklaanna.blogg.se/


KNORKAN - Inredning och skönhet

Åh, jag kommer ihåg när man sålde jultidningar när man var liten och tjänade egna pengar :)

2011-09-09 / 22:15:13 / http://knorkan.blogg.se/



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0