Söndag

2011-09-11 // 15:58:50 // © Linda Åberg
Har precis kommit hem efter att jobbat en liten stund. Blev bara två timmar, så var inte så farligt :) Kroppen är trött idag, även om inte ryggen säger ifrån lika mycket som igår.
Trodde att min karl skulle vara hemma nu, men han är fortfarande iväg tydligen :) Kommer väl hem snart hoppas jag, så himla tråkigt att vara själv.

Vi går in i vecka 25 idag, jösses amalia! 15 veckor kvar nu!! 111 dagar :) Kommer upp en magbild antingen idag eller imorgon, beror på när kameran kommer hem igen :) Jag tycker inte att den har växt så mycket den senaste veckan, så ni ser nog inte någon större skillnad. Men ändå, en rutin är en rutin.

Vad gör ni idag? Sörjer den sista dagen på helgen? ;)


Fröken M

nä... nu för tiden sörjer jag aldrig att helgen är slut - jag gillar ju mitt jobb. I morgon var det dock meningen att jag skulle vara ledig för dagis är stängt, men det körde ihop sig på jobbet så farmor och farfar får passa vildingen istället medan jag jobbar heldag :) kramar

2011-09-11 / 20:13:50 / http://frokenmela.se


anna

det går fort. jag går in i v 29 denna veckan, förstår inte vart alla veckor har tagit vägen

2011-09-11 / 20:39:04 / http://heltenklaanna.blogg.se/



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0