Mysmorgon

2011-11-25 // 09:01:42 // © Linda Åberg
Blev tidig uppstigning idag, visste ju inte om jag skulle jobba eller inte, så klockan ringde halv sex. Sen blev det så att jag inte åkte till jobbet, och jag kunde heller inte somna om, så nu har jag varit uppe ganska så länge :) Gjorde varm choklad och leverpastejsmackor, och så tände jag lite ljus innan jag jagade upp maken ur sängen. Däremot var jag så snäll så att jag lät honom ta med sig täcket ;) Nu sitter jag här själv, men det är ganska mysigt ändå. Känns som att det inte kommer att bli riktigt ljust ute idag, bara grått och tråkigt, så ljusen höjer mysfaktorn ganska mycket här inne.

Kan inte riktigt förstå hur snabbt veckorna går nu, redan fredag idag - igen! Dagens planer är inte så storslagna, ska förbereda hemmet för adventspynt, tvätta, och ikväll ska vi ut och äta tillsammans med knyttets gudmor och hennes familj :) Blir en ganska lugn dag med andra ord.

Just det, idag sätter ju "På spåret" igång igen, och som jag har längtat!! Förvisso missar vi premiären ikväll, men får se det på play efter att vi kommit hem från middagen.

Jag önskar er alla en fin fredag!


New York, how I miss you ♥

Anonym

ag vill oxå till NY...

2011-11-25 / 09:41:09 / http://fabulousprincess.blogg.se/


Millah - nybliven mamma till Amilia ♥

Jo det vet jag=) Men jag har aldrig tyckt om glögg med alkohol i tycker den blir så stark på något sätt så har alltid kört med alkoholfri glögg kan man säga, det godast=) Kram

2011-11-25 / 10:07:36 / http://millahoman.blogg.se/


Elin

Linda! Är du somjag, kan känna i hela kroppenhur man längtar efter/saknar NY? Jag har bara spenderat 4-5 dagar där i mitt liv men kan ändå känna en sådan sjuk längtan tillbaka. Jag har svårt stt förstå det, att det kan kännas så mycket.

2011-11-27 / 11:27:13 / http://elinlowstedt.blogg.se/



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0