En vårdag

2012-03-22 // 21:32:32 // © Linda Åberg
Oj oj oj, vilket väder det har varit idag! Och vilken promenad vi fått! Målet för dagens promenad, eller snarare platsen för dagens promenad blev Botaniska trädgården. Inte för att vi trodde att det skulle finnas speciellt mycket blommor att titta på, utan bara känslan av att komma från stadsluften litegrann.
Jag har varit där en gång tidigare, och då var jag gravid och orkade inte riktigt gå så långt, så idag blev ett äventyr. 
Slutade med att vi tog oss upp på Änggårdsberget, MED barnvagnar utan speciellt mycket fjädring i :) Det var ganska jobbigt, men det blev ju ett träningspass i sig :)
Fantastisk dag! Hoppas att vädret håller i sig så att blommor och träden får komma igång ordentligt! :)

alexandra mamma till Tove och lykke

åh vad mysigt ni har haft det.. :) och vad smal johanna har blivit..



Ja de sa till mig med att det oftast växer bort..

Dock har min stora syster komjölks allergi än idag och hon är 30..

Så jag ropar inte hej.. Jag vågar inte det.. Jag ställer heldre in mig på att hon är allergisk och förbereder mig på mjölkfri kost för henne ett tag till..

2012-03-22 / 21:45:10 / http://axdal.se


Frida

Såg riktigt härligt ut;) underbart att våren har kommit nu.

Hoppas du får en bra helg!

Kram

2012-03-24 / 09:10:49 / http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0