Lyxhelg!

2012-02-26 // 12:36:57 // © Linda Åberg
Hej på er! :)
Vilken helg det har varit!! I fredags var vi först på promenad med en mamma och bebis från föräldragruppen, sen gick vi till affären och handlade, och sen hem för lite fredagsmys. Lillan har börjat sova lite mer regelbundet under dagarna, men kvällarna är fortfarande väldigt varierande. I fredags var hon sådär glad, men kunde till slut sova i sin egna säng under natten - fantastiskt!
Igår hade vi lite sovmorgon, och så fick jag "ledigt" :) Var iväg på symässa och fyndade lite snygga tyger som jag tänkte försöka sy lite mössor, dregglisar och muddbyxor av.
Ska bli spännande att se vad jag kan åstadkomma, är ju egentligen ingen hejar på att sy, men ger jag mig fasiken på att jag klarar det, ja då ska jag väl fixa det! :)
Efter symässan så gick jag ner på stan en sväng, åt lite lunch och satte mig sen på espresso house. Läste tidning och drack kaffe - helt själv!! :) Egentid är så underskattad! Sen traskade jag till bion där jag mötte upp min käre make för att se på film. Vi såg "Järnladyn" med Meryl Streep. Har ni inte sett den, se den! Fin film med mycket känslor, klart sevärd! Hemma med bebisen var E's faster som kommit från Jönköping, så vi åkte sedan hem till dem och så hade vi lördagsmys med tacos och melodifestivalen.
Nu sover lillan och jag har återigen lite egentid, dricker kaffe och får äntligen tid till bloggen! Som jag sagt tidigare så har jag ingen egen dator för tillfället, så kan bara blogga ordentligt när mannen är hemma. Längtar efter att få uppdatera designen och kunna lägga mer tid här, så det kommer nog :)
Hoppas ni får en fin dag!

Fröken M

Men jiiises va söt !!

Jag erkänner - det var evigheter sen jag kikade in här oxå ( tiden räcker lixom inte till för både familj, jobb och bloggar jämt längre )

Men jag hoppas att allt är kanon och att ni njuter av vårsolen !!

Kramar

2012-02-26 / 14:56:21 / http://frokenmela.se


– MIN VIKTIGA KAMP

sv: tack snälla! <3 har varit sjuk, är på bättringsvägen nu men är inte helt återställd ännu.

hoppas allt är bra med dig och din söta unge! <3

2012-02-27 / 09:24:27 / http://sameoldstories.blogg.se/


Fоtомояsan

så finfin =)

2012-02-27 / 11:13:06 / http://ninnzanlee.blogg.se/


Frida - Elliots mamma ♥

Sv: Ja de är verkligen en djungel med de här föräldrardagarna... men det löser sig nog till slut.

Hihi jo de tar lite tid med de små liven;) nu har jag iof en väldigt snäll liten grabb som inte gnäller mer än om han är hungrig eller har tappat nappen så det fungerar väldigt bra än så länge :)



Hur är det med er?



SÅ söt hon är!



Kram kram

2012-02-27 / 21:15:17 / http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/


Theodora

Vad roligt att höra om dina syprojekt! Du får lägga upp bilder sedan ;)

Vilken gullunge du har! Dödsöt!

Kram till hela familjen!

2012-02-27 / 23:17:46 / http://theodoraaa.blogg.se/



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0