första inlägget

2010-08-26 // 16:15:52 // © Linda Åberg
Mina vänner - nu är det officiellt, bloggen är färdig! :) Nåja, sånär på en sak som jag stör mig på själv och inte får ordning på hur jag än gör.. men det får vara!

Vad som är tanken med bloggen, är lite diffus. Ni som följde min förra blogg vet ju att jag var lite sådär med uppdateringen stundtals, men jag har tänkt att det inte ska få spela någon roll. Det här är en nystart, och bara ljudet av det ordet gör ju att det kliar i fingrarna.

Ni är iallafall hjärtligt välkomna att ta del av min vardag, mina bilder och mitt babbel!


systeryster

Fin blogg du har skaffat dig nu, här vill jag se mycket inlägg :) puss puss

2010-08-26 / 16:29:33 / http://abergevelina.blogg.se/



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0