Gravidhjärna

2011-10-04 // 11:04:49 // © Linda Åberg

Jag har ju tidigare hävdat att jag har hormoner i hela huvudet vilket visade sig ganska så tydligt idag. Skulle vara hos sjukgymnasten kl 10, trodde jag. Visade sig vara klockan 9. Fick helt plötsligt två timmar att slå ihjäl.

Hamnade, kanske väntat, på espresso house med en mocca latte framför mig. Tur jag hade virkningen med mig i väskan :) En timma kvar innan jag ska gå och få mina naglar reparerade. Fixade dem i fredags eftermiddag, två gick sönder i lördags...bra kvalitet?!

Sen ska jag träffa mammagruppen som jag äntligen har hittat!! :)

Hoppas att ni får en fin dag!


snigelpickan

Kul med mammagruppen. Det är något jag kan tänka mej blir väldigt viktigt under första tiden? :)

2011-10-05 / 00:29:33 / http://snigelpicka.blogg.se/



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0