Bokmässan

2011-09-21 // 21:41:23 // © Linda Åberg
Här har det inte skett någon förbättring trots min lugna dag. Men ska dra mig iväg till bokmässan imorgon ändå, kan inte missa det! Eftersom att jag åker bort i helgen så är också imorgon den enda dagen jag har chans att gå, och eftersom att det är branschdagar så är det lite mindre folk då än när allmänheten är där.
Har inte något riktigt mål med dagen, vill mest gå runt där och se på fina böcker :)

Har som sagt var varit en lugn dag, så har inget speciellt att berätta :)

Hoppas att ni har haft en fin dag!

Nu ska jag knyta mig! Natti!


Frida

Ja det är mysigt med homepartyn! Finns ju massvis av olika företag så man kan ju ha fler;) hihi



Är ju smidigt med att träffa många av sina kompisar och samtidigt ha något att göra eller kolla på.



Skoj med bokmässan!hoppas du blir nöjd o hittar lite roliga böcker.



Ha en bra torsdag!

Kram

2011-09-22 / 12:52:56 / http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0