Tisdag

2011-09-20 // 15:57:55 // © Linda Åberg
Veckorna fortsätter att gå och jag hinner knappt med själv längre! Men jag klagar inte, det får gärna vara jul imorgon ;)
Har inte skrivit ordentligt på länge känner jag. Men det har sina anledningar, som jag ska berätta om en annan gång. För tillfället är jag förkyld, jag som klarat mig så himla länge!! Men igår började jag känna mig febrig och lite täppt i näsan, och idag kliar det lite i halsen. Men verkar inte vara någon allvarlig förkylning, har inte någon hög feber, känner mig bara lite extra trött.

Har varit i stan idag och lunchat med min kära vän J som jag pluggat med för några år sedan. Vi hängde ganska mycket då, och framförallt tentapluggade vi grymt bra tillsammans (då kunde vi ha sju tentor på två veckor). Är nästan två och ett halvt år sedan vi träffades sist, hon bor i Sthlm, så det var verkligen på tiden!! Finns många vänner som bor i andra städer än här i Göteborg, så tråkigt att inte kunna träffa dem när man vill!

Nu hänger tvätten på tork, och jag ska ha en ganska så lugn eftermiddag/kväll framför mig.

Kommer upp en magbild sen ;)


KNORKAN - Inredning och skönhet

Krya på dig!

2011-09-20 / 16:39:04 / http://knorkan.blogg.se/


Maria

hur har din dag vart ?

Kolla gärna in i min blogg där hittar du en massa mode, citat och mycket mycket mer.Love Maria



p.s jag följer dig gärna via bloglovin, om du följer mig ;) säg bara till !

2011-09-20 / 18:30:07 / http://xmariax.blogg.se/


Lina

Visst är det, tänk om alla kunde bo nära varandra. Skoj det skulle vara! Fin klänning på en fin mage! :) Kram på dig!

2011-09-20 / 19:30:28 / http://plusen.wordpress.com



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0